...

برندینگ

برندینگ

برندینگ یا برندسازی مساله مهمی است که امروزه بسیاری از شرکت ها به دنبال آن هستند تا بتوانند محصول یا خدمات خود را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن به مردم بشناسانند.در سال های اخیر شاهد رقابت های جدی میان شرکت ها برای معرفی بیشتر محصولاتشان بوده ایم و این نشان از اهمیت پیدا کردن مساله برندسازی است. حال اینکه چگونه می توان یک برندینگ موفق داشت مساله ای است مهم و تخصصی که در ادامه ما به بخشی از آن می پردازیم.

یک برندینگ خوب شامل پارامترهای مختلفی است:

  • محیط کسب و کار
  • لوگو , گاتالوگ , ست اداری وسایر کارهای چاپی
  • طراحی سایت اختصاصی
  • فعالیت شبکه های اجتماعی
  • سیستم منظم و قوی فروش
  • ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مشتری ها

هریک از این پارامترها زمانی که در کنار هم قرار گیرند می توانند یک برند موفق را ایجاد نمایند.برخی از عزیزان به اشتباه فکر می کنند برندسازی تنها داشتن یگ لوگو و نام خوب است و اگر این دو پارامتر را داشته باشند یعنی یک برندسازی موفق داشته اند ولی باید این را خدمتان عرض کنم که نبود هریک از مواردی که در بالا ذکر شد مانند نبود یکی از پایه های صندلی است که باعث از بین رفتن تعادل و استواری آن می شود.در مساله برندسازی نیز همه موارد بالا در کنار هم یک محصول و خدمات را استوار و شناخته شده نگه می دارد.حال در ادامه قصد دارم به توضیح جامع تری به هریک از موارد بالا بپردازیم.

برندینگ|وبوکد

محیط کار و نقش آن در برندینگ

برندینگ|محیط کار

زمانی که کسب و کاری را راه می اندازیم با گذشت زمان مشتریان خود راپیدا کرده و در واقع ارباب رجوع خواهید داشت محلی که تدارک می بینید تا مشتریان بتوانند حضورا به انجا مراجعه کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع محیط کار اولین چیزی است که مشتریان از شما می بینند فلذا اهمیت به آن در اولویت است. برای داشتن محیط کار حرفه ای نیاز به گروه متخصصی است که با توجه به نوع کسب و کارتان ارزیابی های لازم جهت رنگبندی و چیدمان را انجام داده و ظاهری شایسته و زیبا را برای محیط شما ایجاد می کنند به گونه ای که مشتری در اولین دیدار حس اطمینان و اعتماد را پیدا خواهد کرد.

طرح های گرافیکی

انتخاب نام مناسب و طراحی لوگو برای آن از موارد بسیار مهم دیگری است که هرچقدر زمان و هزینه برای آن گذاشته شود ارزشمند است.در انتخاب نام و طراحی لوگو باید به گونه ای حرفه ای عمل کرد که تا چندین سال بعد هم با دیدن نماد و شنیدن اسم احساس  خوبی داشته باشید و از آن خسته یا دلزده نشوید. بهتر است این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.همکاران ما در وبوکد این توانایی را دارند تا بهترین نام را برای برند خود انتخاب نمایید. در اصل نام و نماد خوب در سرعت برندسازی شما نقش مهم و اساسی دارند.متخصصان ما در مجموعه طراحی وبوکد با علم کافی بر مباحث برندسازی و طراحی صفر تا صد طراحی های شما را برعهده می گیرند و تمای این مراحل زیر نظر خود شما در کمترین زمان انجام می شود و خروجی تمامیه طراحی های با فرمت اصلی تحویل داده می شود تا هر زمان نیاز به آنها داشتید بتوانید از طراحی های خود با کیفیت اصلی استفاده نمایید.

برندینگ|طراحی گرافیک

طراحی سایت اختصاصی

 

برندینگ|طراحی گرافیک

بعد از همه مراحلی که ذکر شد نوبت به طراحی سایت می رسد.امروزه نقش فضای مجازی و سایت های اینترنتی از تبلیغات فیزیکی مهم ترو پر رنگتر است به گونه ای که اگر مجموعه ای سایت مختص به خود نداشته باشد در واقع بخش مهمی از بازار کسب را از دست می دهد و امکان مطرح شدنش بسیار کمتر می شود. در کنار طراحی سایت کسب رتبه بالا در گوگل که همان سئو سایت است از جمله مراحل مهمی است که باید به آن توجه نمود. زمانی که به معرفی کسب و کارتان به مشتری آدرس سایت خود را ارائه دهید به طور صد در صد حس اطمینان بیشتری از طرف مشتری خواهید داشت و جلوه کسب و کارتان را حرفه ای تر به نظر می رسانید.متخصصان در وبوکد از ابتدای کار با رعایت اصول سئو و طراحی سایت جلو می روند و درنهایت سایتی را تحویل شما می دهند که هم از نظر ظاهری جذاب و کارآمد هست و هم از نظر باطنی از چارچوب های قوی برنامه نویسی برخوردار است.

نقش شبکه های اجتماعی در برندسازی

 

علاوه بر طراحی سایت فعالیت داشتن در شبکه ها ی اجتماعی از جمله اینستاگرام, توئیتر, فیس بوک, تلگرام و سایر شبکه ها کمک شایانی به معرفی شما خواهدکرد.البته فعالیت شما نباید مانند یک کاربر عام باشد و نیاز است تا به طور حرفه ای و تخصصی دراین شبکه ها فعالیت نمایید و معرف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن باشید.نحوه فعالیت شما در شبکه های اجتماعی برای بالا بردن فروش نیاز به تخصص و علم مخصوص به خود را دارد که تیم حرفه ای وبوکد با دانش و تجربه ای که در این سال ها کسب کرده اند شما را در این امر یاری می کنند.

برندینگ|شبکه های اجتماعی

سیستم بازاریابی و فروش خوب و قوی و ارائه خدمات به مشتری

برندینگ|فروش وخدمات پس از فروش

در نهایت همه اینها  سیستم فروش قوی قدم مهم و نهایی است. زمانی که از طریق روش های بالا مشتری خود را جذب کردید نیازمند کارمندان خبره و متخصصی هستید که بتواند مشتری را به مرحله خرید برساند.روابط عمومی بالا و ارائه اطلاعات مفید از جمله مهمترین توانایی های یک فروشنده خوب است که مشتری را مجاب به خرید می کند. اگر این بخش از کار ایرادی داشته باشد زحمات کشیده شده به طور کامل از بین میرود.

بعد از اینکه مشتری مجاب به خرید شد حال نوبت این است تا شرکت به بهترین شکل ممکن خدمات و کالای مورد نظر را به مشتری ارائه دهد و به تمامی تعهداتی که ارائه کرده پایبند باشد و در صورت ایجاد هر گونه مشکل راه حلی برای آن ارائه دهد و مشکل را حل نماید.این در واقع آخرین گامی است که می تواند برند شما را با وجوه ای خوب در ذهن مشتری حک کند و هر زمان بعد از این هم به چیزی نیاز داشته باشد به شما مراجعه کند و یا شما را به سایر آشنایان خود معرفی کند و بدین گونه گستره برند شما را وسیع تر می کند و در واقع خود مشتری خود زمینه ای برای تبلیغات برند شما می شود و این بسیار خوب و مفید واقع است.

در واقع همه مواردی که در بالا به ذکر آنها پرداختیم در کنار هم باعث می شود تا شما یک کسب و کار شناخته شده و خوب داشته باشید که هر سالهپیشرفت بهتری دارد ودر واقع برای شما راضی کننده است. متخصصان ما رد وبوکد همراه شما هستند تا از صفر تا صد پیشرفت در کنارتان باشند و دیدن پیشرفت هر روزه شما افتخاری است که باعث شادی ما می شود.

مقالات

تماس با پشتیبانی